رژيم عشق! يک رژيم ساده دو نفره براي لاغري زوج‌هاي جوان. ديگر نگران چاقي بعد از ازدواج نباشيد، مجله دلتا مشکل شما را حل کرده است.


رژيم-لاغري-زوج-ها


 


چرا بعد از ازدواج چاق مي‌شويم؟ چه رژيم غذايي براي زوج‌ها مناسب است؟ خواندن اين مقاله و نکته‌هاي کاربردي آن متأهل‌ها را خوشحال خواهد کرد.


اغلب افراد به خصوص زوج‌هاي جوان براي لاغري و کاهش وزن با مشکل مواجه هستند و يکي از دلايل اين موضوع داشتن رژيم‌هاي نامناسب  لاغري و سبک تغذيه غلط است؛ بنابراين براي افراد متأهل لاغري به شيوه دو  نفره بسيار مناسب و کاربردي‌تر است.


اگر شما هم متأهل و چاق هستيد، نگران نباشيد، مجله دلتا مشکل شما را حل خواهد کرد.


ازدواج-و-چاقي


چرا بعد از ازدواج چاق مي‌شويم؟


چاق شدن بعد از ازدواج دلايل زيادي دارد که در ادامه به آنها اشاره مي‌کنيم.


تغييرات هورموني


معمولا سبک زندگي زوج‌ها بعد از ازدواج  تغيير مي‌کند و اين مسئله باعث تغييرات هورموني در بدن آنها مي‌شود که اين  مورد يکي از رايج‌ترين دلايل چاقي است. خوشحال و آرام بودن در روزها و  ماه‌هاي اول ازدواج باعث توليد هورمون‌هاي شادي در بدن مي‌شود و افراد در  چنين حالتي با تغيير هورمون‌ها تمايل بيشتري به خوردن پيدا مي‌کنند.


کم‌خوابي


الگوي خواب زوج‌ها به خصوص خانم‌ها بعد از  ازدواج تغيير مي‌کند و اين افراد در بيشتر زمان‌ها خواب مناسبي ندارند و  معمولا کم‌خوابي يکي از بيشترين دلايل براي افزايش وزن در بين زوج‌ها است.


سن


بالا رفتن سن ازدواج هم در اضافه‌وزن و چاقي دخيل است.


اين روزها بيشتر زوج‌ها ( به خصوص خانم‌ها )  به طور متوسط بين سن 28 تا 30 ازدواج مي‌کنند و طبق مطالعات انجام‌شده،  بعد از 30 سالگي سرعت متابوليک بدن آن‌ها کاهش مي‌يابد که همين خود عامل  افزايش وزن و چاقي است.


استرس


ازدواج يکي از مهم‌ترين انتخاب‌ها در زندگي  هر فرد است و مديريت کردن يک خانه، مسئوليت‌پذيري و کنار آمدن با شرايط  جديد به خودي خود براي زوج‌هاي جوان استرس‌زا است که همين امر باعث چاقي  آن‌ها مي‌شود.


تغذيه-زوج-ها


رژيم لاغري دو نفره


فرقي نمي‌کند که بعد از ازدواج به چه دليلي چاق شده‌ايد، وقت خداحافظي با پرخوري براي متأهل‌هاي عزيز رسيده است.


لاغري و کاهش وزن پروسه سختي است اما اگر  اين کار را دو نفره، يعني زن و شوهري انجام دهيد، قطعا نتيجه بهتري خواهيد  گرفت. درواقع يک رژيم غذايي دو نفره و رعايت کردن بسياري از نکات در آن شما  را زودتر لاغر خواهد کرد.


با انجام اين کار، حمايت يکديگر را خواهيد  داشت و مي‌توانيد انگيزه کافي را براي لاغري به هم بدهيد؛ به همين دليل  بهتر است که يک برنامه کاهش وزن را به همراه يکديگر تنظيم کنيد تا هر دو  بتوانيد از فوايد آن بهره‌مند شويد و به يک وزن ايده‌ئال برسيد.


برنامه کاهش وزن زن و شوهري


نگران چاقي پس از ازدواج خود هستيد؟ زمان  عروسي شما نزديک است اما به شدت چاق شده‌ايد؟ تمام اين نگراني‌ها با يک  برنامه و رژيم غذايي مناسب قابل حل است؛ بنابراين:



  • يک برنامه کاهش وزن دو نفره تنظيم کنيد.

  • زمان لاغري را رؤيايي و غير منطقي در نظر نگيريد.

  • وعده‌هاي غذايي خود را اندازه بگيريد.

  • حامي يکديگر باشيد.


البته براي تمام اين موارد و جلوگيري از آسيب‌هاي پس از لاغري يا کاهش وزن سريع بهتر است با يک متخصص تغذيه م کنيد.


رژيم-لاغري


تغذيه سالم براي متأهل ها


چاق شدن بيش از حد پس از ازدواج، به هر  دليلي چه تغييرات هورموني باشد و چه بارداري و مسائل مشابه آن معمولا اول  از همه صداي خانم‌ها را در مي‌آورد؛ پس از اين لحظه به بعد، با انجام اين  روش‌ها سبک تغذيه خود را تغيير دهيد.


منابع پروتئيني دو نفره بخوريد


هنگام انجام رژيم غذايي بايد سعي کنيد که  پروتئين‌ها را در رژيم لاغري خود قرار دهيد؛ شما مي‌توانيد با سليقه يکديگر  اين منابع پروتئيني را انتخاب کنيد که هر دو به آن علاقه داشته باشيد و  مصرف آن براي‌تان لذت‌بخش باشد.


 البته پروتئين تنها ماده ضروري براي بدن  نيست اما مي‌تواند نقش زيادي را در پروسه کاهش وزن داشته باشد. پروتئين  مي‌تواند عضلات شما را بسازد و متابوليسم و سوخت و ساز بدن را افزايش دهد.  پروتئين همچنين نقش مؤثري در هضم غذاي شما دارد و شما بايد از غذاهاي ديگر  مثل کربوهيدرات‌ها، بيشتر به اين منبع توجه کنيد.


 ميوه و سبزيجات مصرف کنيد


هر دوي شما نياز داريد که روي ميوه و  سبزيجات در طول روز به اندازه کافي تمرکز کنيد که اين غذاها مثل پروتئين  مي‌توانند در لاغري شما مؤثر باشند.


مثلا ميوه‌ها و سبزيجات بايد نصف وعده  غذايي شما باشند و علت آن هم اين است که اين وعده‌هاي غذايي کالري کمي  دارند و به دليل فيبر فراوان، مدت زمان زيادي شما را سير نگه مي‌دارند. شما  در طول روز، حداقل بايد يک يا دو فنجان ميوه مصرف کنيد و يک فنجان سبزيجات  نيز بايد در رژيم غذايي‌تان وجود داشته باشد.


غلات کامل بخوريد


در طول پروسه لاغري، بايد سعي کنيد موادي  مصرف کنيد که کاهش وزن شما را سرعت مي‌بخشند؛ مثلا بايد از غلات کامل  استفاده کنيد؛  مطالعات نشان مي‌دهد زماني که کربوهيدرات را محدود مي‌کنيد،  کاهش وزن شما سريع‌تر خواهد شد.


مثلاً يک تکه نان معمولاً يک وعده غذايي  براي افراد رژيمي محسوب مي‌شود. يک فنجان برنج قهوه‌اي نيز برابر با دو  وعده غذايي است؛ پس بايد غلات کاملي را استفاده کنيد که فيبر بالايي دارند؛  مثلاً مي‌توانيد از برنج گندمي يا پاستاي گندمي استفاده کنيد.


چاقي-و-لاغري


نکته‌هاي ساده لاغري 


بسياري از کارهاي ساده و پيش‌ پا افتاده هم مي‌تواند به لاغري شما کمک کند.



  • مهماني‌هاي بي‌مورد و غير ضروري را حذف کنيد.

  • خودتان را با يکديگر مقايسه نکنيد.

  • با هم آشپزي کنيد؛ مراقب خوراک و تغذيه هم باشيد و از اين کار لذت ببريد.


بنابراين، متأهل‌هاي عزيز به هيچ‌ وجه  نگران اضافه‌وزن خودتان نباشيد و در نهايت خونسردي راهکارهاي مجله دلتا را  امتحان کنيد تا به نتيجه دلخواه‌تان برسيد.


همچنين بخوانيد:


10خوراکي که آقايان را سرحال مي کند! 


با برنج ؛ نان بخوريم يا نخوريم؟! 


کله پاچه ؛ صبحانه اي دلچسب اما … (ويدئو) 


بواسير ؛ درد خجالت آوري که درمان دارد! 


سفر هيجان انگيز به زير دريا 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

موبايل و تکنولوژي Chris ewfwief بيمه درمان تکميلي دانلود آهنگ جديد ايراني Jeff شعروادب نماي کرتين وال عطر و ادکل مردانه و زنانه اصل تور داخلي