يک رژيم خوشمزه براي لاغري شکم و  پهلوي شما آماده است؛ فقط کافي است تا سري به آشپزخانه خود بزنيد؛ البته  از خواندن اين مقاله در مجله دلتا هم غافل نشويد.


لاغري-شکم


 


شايد داشتن يک شکم سيکس‌پک (صاف و  تخت) بدون چربي آرزوي دست‌نيافتني براي خيلي از افراد باشد؛ اما واقعا چرا  آرزوي دست‌نيافتني؟! اگر تمام راه‌ها مثل انواع ورزش‌ها و حتي استفاده از کمربند لاغري را امتحان کرده‌ايد و همچنان دگمه‌هاي پيراهن و شلوارتان بسته نمي‌شود؛ نگران نباشيد؛ صفحه سلامتي مجله دلتا به شما راهکار هاي غذايي تازه‌اي را ارائه مي‌دهد که از اين چاق‌تر نشويد و براي هميشه با چربي‌هاي شکم و پهلوي خود خداحافظي کنيد.


البته اين بدان معني نيست که رعايت همين رژيم غذايي لاغري و خوردن خوراکي‌ها چربي‌هاي شکم و پهلوي شما را آب مي‌کند؛ شما بايد در  کنار مصرف اين خوراکي‌ها، ورزش هم بکنيد؛ ما شما را گول نزده‌ايم؛ فقط مچ  تنبل‌هاي فراري از ورزش را گرفته‌ايم؛ پس اگر چاقي موضعي داريد و واقعا  مي‌خواهيد وزن کم کنيد؛ سري به آشپزخانه خودتان بزنيد و از امروز متفاوت‌تر  از قبل آشپزي کنيد.


رژيم-لاغري-شکم


رژيم لاغري شکم و پهلو


لاغري شکم و پهلو دغدغه اين روزهاي بسياري  از دوستداران تناسب اندام، زيبايي و مد است؛ آيا شما هم مي‌خواهيد به  جذابيت و فرم اندام بازيگران هاليوودي برسيد؟ سبک غذايي خود را تغيير دهيد؛  با ما همراه باشيد.


جو دوسر


اين ماده غذايي باعث بالا رفتن سرعت  سوخت‎و‎ساز بدن مي‌شود و يک چربي‌سوز مناسب براي شکم و پهلو هاي شما است.  اگر از اين ماده مغذي در صبحانه يا ميان‌وعده‌ هاي غذايي خودتان استفاده  کنيد تا موقع ناهار انرژي خواهيد داشت و به سراغ غذاهاي ناسالم و پر کالري  که باعث اضافه‌ وزن شما مي‌شوند، نمي‌رويد.


برنج-قهوه-اي


برنج قهوه اي


بيشتر ايراني‌ها عاشق مصرف برنج هستند که  البته مصرف بيش از حد همين ماده غذايي هم مي‌تواند يکي از عوامل اصلي چاقي  شکم و پهلو باشد؛ اگر برنج دوست داريد، از اين به بعد برنج قهوه‌اي بخوريد.


 برنج قهوه‌اي کالري کمتر و فيبر بيشتري  دارد که باعث مي‌شود براي مدتي طولاني‌تر احساس  سيري کنيد. از طرفي برنج قهوه‌اي حاوي سبوس است که مي‌تواند ميزان کلسترول  خون را هم کاهش دهد.


بادام


بادام حاوي پروتئين‌هايي است که با گرسنگي  مبارزه مي‌کنند؛ اين ماده مغذي حاوي چربي‌هاي اشباع‌نشده‌ اي است که بسيار  سير‌کننده هستند. اين دو عامل در کاهش وزن و کاهش چربي بدن تاثير گذارند.


مطالعات اخير نشان مي‌دهد افرادي که بادام  مصرف مي‌کنند، نيم برابر بيشتر از افرادي که اين ماده را مصرف نمي‌کنند،  چربي‌هاي شکمي خود را از دست مي‌دهند يا به قول معروف آب مي‌کنند.


سرکه سيب


سرکه سيب آنزيم چربي‌سوزي را ( به خصوص در نواحي که چاقي موضعي وجود دارد) تحريک  و  سطح قند خون را تنظيم مي‌کند. از طرف ديگر، با مصرف اين ماده احساس گرسنگي  تا حد زيادي کاهش پيدا کرده و پيام سيري به مغز داده مي‌شود.


دارچين


يک ادويه چربي‌سوز قوي در آشپزخانه شما  است؛ دارچين طبع گرمي دارد و به بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک مي‌کند.  دارچين را مي‌توان به جاي شکر به عنوان چاشني و شيرين‌کننده به غذاها اضافه  کرد. اين ادويه با کاهش کالري دريافتي و از طرف ديگر با بالا بردن  چربي‌سوزي به لاغري به خصوص در ناحيه شکم و پهلو کمک مي‌کند؛ شما مي‌توانيد  از اين ادويه به عنوان يک طعم‌دهنده براي انواع چاي و دمنوش‌هاي لاغري  استفاده کنيد.


آب طعم‌دار


شما مي‌توانيد آب را طعم‌دار کنيد. براي  اين کار تکه‌اي ليمو، نعنا و نارنج به طعم معمولي آب اضافه  و به سادگي يک  چربي‌سوز قوي تهيه کنيد.


دمنوش-لاغري-شکم-و-پهلو


دمنوش هاي گياهي براي لاغري شکم و پهلو


مگر مي‌شود از خير چاي و دمنوش‌هاي گياهي  به سادگي گذشت؟ اگر چاقي موضعي داريد؛ يا شکم و پهلوي بزرگ‌تان شما را اذيت  مي‌کند؛ مي‌توانيد در کنار رژيم‌هاي غذايي از دمنوش‌هاي لاغري هم استفاده  کنيد.


چاي سبز


يک عصاره چربي‌سوز قوي به نام چاي سبز!  اين ماده گياهي حاوي آنتي‌اکسيدان هايي به نام کاتچين و پلي فنل است که به  طور طبيعي باعث افزايش سوخت و ساز و چربي‌سوزي بدن مي‌شوند؛ همچنين اين  گياه حرارت بدن را به طور طبيعي بالا مي‌برد.


دمنوش زنجبيل


دمنوش زنجبيل کالري ندارد و مصرف آن مي‌تواند تا مدت طولاني شما را سير نگه دارد. اين  دمنوش سوخت و ساز بدن را افزايش مي‌دهد و باعث کالري‌سوزي و لاغري مي‌شود.


دمنوش زيره


مصرف دمنوش زيره، چربي‌هاي شکم را از بين مي‌برد و در افزايش متابوليسم بدن موثر است.


دمنوش سيب و دارچين


يک معجون ترکيبي قوي که چربي‌هاي شکم و پهلوي شما را به سرعت آب مي‌کند. همانطور که گفته شد،  دارچين به سبب خاصيت چربي‌سوزي که دارد، به عنوان ماده مؤثر در لاغري  شناخته شده است.


نوشابه-و-فست-فود


پرهيز غذايي براي لاغري شکم و پهلو


تا اينجا خوراکي‌هاي مفيد را براي داشتن  يک رژيم لاغري مناسب و چربي‌سوز به شما معرفي کرديم، اما بايد بدانيد که در  کنار مصرف اين خوراکي‌هاي مفيد، پرهيز غذايي هم لازم است؛ با ما همچنان  همراه باشيد.



  • نان سفيد

  • سيب‌زميني سرخ‌کرده و فست‌فود ها

  • نوشابه


با جرأت تمام به شما مي‌گوييم که اين سه  ماده غذايي چاق‌کننده قاتل بدن شما هستند؛ پس با مصرف اين مواد در وعده‌  هاي غذايي خود خداحافظي کنيد.


هنوز هم احساس چاقي و اضافه‌وزن داريد؟  حتي فکر کردن به اين خوراکي‌ هاي خوشمزه هم مي‌تواند قدم اول براي  لاغري‎تان باشد؛ به شما تبريک مي‌گوييم؛ چون تا به اينجا قدم اول را براي  درمان اضافه‌ وزن خود برداشته‌ايد؛ قدم دوم هم در آشپزخانه شما خواهد بود؛  منتظر چه هستيد؟ عجله کنيد.


همچنين بخوانيد:


چگونه چاق ‎شويم؟ (+ويدئو) 


بهشت روي زمين اينجا است!(+ويدئو) 


ورزش کنيد؛ تنبلي نکنيد! (+ويدئو) 


ورزش در محل کار ؛ کارمند ها بخوانند 


کره بخوريم يا مارگارين؟ 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Marquis تحصيل در کشور کانادا و آلمان دانستني هاي عرقيجات گياهي آپديت آنتي ويروس نود32 - يوزرنيم و پسورد - لايسنس نود 32 Diana Chris Chase Lauren Dan Dana